4/28/2017

Najlepsza paletka z Maybelline

 Testowałam już mnóstwo paletek i zawsze było jakieś "ale". Dobra, ale droga. Tania, ale beznadziejna. Cienie dobrze się trzymają, ale są brzydkie kolory itd., itd..
No ale w końcu nadszedł ten dzień, kiedy kupiłam sobie paletkę idealną! 
Są to cienie z Maybelline New York "THE NUDES". Używam ich już od stycznia i jeszcze mi się nie znudziły ;) Długo trzymają się na powiekach (nawet bez bazy!!!), mają super kolory oraz cena jest zadowalająca - w Rossmann'ie kupimy ją za około 50zł.
Oto jak wyglądają kolorki, jest w czym wybierać. Niestety, ale pędzelek dołączony do cieni zgubiłam... Mam natomiast inne i każdym z nich nakłada się je dobrze.
ps. już na zdjęciu wyżej widać, które z tych cieni są moimi ulubionymi :P
Tak prezentują się kolory na ręce (zauważcie ten biały całkowicie z lewej strony, niestety, ale nie miałam najleszego światła). Kolory na ręce są ukazane po kolei, od lewej górnej do prawej dolnej.
Tak właśnie prezentują się na oku. Makijażystką nie jestem, ale myślę, że wyszło mi całkiem w porządku :P
...
A Wy jakie paletki polecacie?

32 komentarze:

  1. Ja akurat nie używam cieni. Ale ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ta paletka. Moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, chętnie wypróbuję tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej palety, kolory ładne i w moim stylu.
    Ja osobiście polecam paletki Zoeva, ale one już są troszkę droższe, choć wydajność, pigmentacja i jakość zasługują na zakup choćby jednej ;)

    Ps. Powodzenia w prowadzeniu bloga, na dobry początek dołączam do obserwatorów ;)
    Szablon na początku bloga używałam ten sam ;) Mam do niego sentyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym paletlach, może warto spróbować czegoś innego :D
      Dziękuje! ;)

      Usuń
  5. a wiesz że nie miałam nigdy cieni z Maybelline/:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne cienie w moich kolorach, ale mam bana na cienie do powiek i nie kupuję, choć kuszą 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się czy jej nie kupić i żałuję teraz, że tego nie zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz cudowny kolor oczu <3
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam paletki nude!! Są najlpesze!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra pigmentacja, muszę się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorystyka wydaje się być fajna dla mojej oprawy oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie kolory :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne kolorki, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna paleta, kolory idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń